Planera in söndagen den 8:e maj....

i era kalendrar!

Då är det dags för den årliga trädgårdsmässan Jättegrönt i Gamla Linköping. Till största delen är det privata utställare som själva satt fröer och odlat fram sina sticklingar. Mitt tips är att innan man åker iväg planerar vad man ska köpa och skriver en lista, för just när man står där och tittar på de små ynkliga sticklingar kan det vara svårt att bli inspirerad.

Själv har jag gjort mina bästa inköp på denna mässa och för bara några tio har jag köpt massor av fina perenner. Men som sagt, skriv upp vad du ska ha innan du åker dit.
Sedan måste det ju finnas plats för spontaninköp men just detta brukar jag inte ha några problem med.

Hur det blir för mig just detta år vet jag inte, eftersom jag har beräknat datum den 6:e maj. Kan ju bli lite tight att pressa in en trädgårdsmässa i början av maj. Men vem vet, kanske kommer babyn tidigt och då kan jag ju vara värd att få en timme, eller två för mig själv. Eller hur, visst är det så?!!



För mer information:
http://www.pagang.info/Event.aspx?s=135058&e=542070

Kommentarer
Postat av: Sara W

Tack för tipset det ska jag göra! Missade det helt förra året!

2011-02-16 @ 16:44:58
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0