En slapp helg.

Efter en vecka då Ture sovit oroligt var vi alla trötta och passade därför på att ta det lungt och ligga och slappa framför tv:n större delen av lördagen.

På kvällen var vi hos Mattis och Camilla och käkade tacos. Som vanligt stortrivdes Ture när han fick hänga med Olle och Anton och leka med deras grejor. Dessutom vispades det grädde till efterrätten och gissa hur många det går åt att vispa 3 dl grädde`? Jo en mamma och tre killar...


 
Camilla, Ture, Olle och Anton.


Vem är vem? Ture till vänster å Olle till höger.


Sedan var det dags att slicka skål och vispar...

I dag söndag vaknade Ture med en rejäl förkylning och just nu är han ordentligt snorig och har det tungt med andningen. Vi laddar för en natt med inhalationer varannan timme och imorgon kommer Pelle vara den som är hemma med Ture och jag tar tisdag och onsdag.
 
Planen är att vi ska till Älmhult på torsdag och fredag så jag håller alla tummar jag har så han är frisk tills dess.


Kommentarer
Postat av: Linda

Och jag håller alla tummar som finns!!!

2011-02-28 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0