En lördag att se fram mot...

Pratade precis med Vicke i telefonen och efter att ha stämt av med diverse sambosar, kalendrar och liknande bestämmde vi oss för att lördagen den 26:e mars åka till Stockholm, Älvsjö för att besöka mässan Nordiska Trädgårdar.

Ska man gå på en trädgårdsmässa är det denna man ska besöka! Tror jag i alla fall.....
Jag har försökt att få till det flera år i rad men det har aldrig passat.

När Pelle och jag hade hängt ihop några månader var vi på en trädgårdsmässa i Sollentuna. Gissar på att han var nykär och att det var därför han hängde med....stackarn är ju nämligen pollenallergiker och hade glömt att ta med sina allergitabletter. Som jag minns gick han mest omkring och nös hela tiden. Något som nu såhär i efterhand är lite roligt att tänka på.

Denna gång är Pelle utbytt mot Vicke och jag tror att bättre sällskap än så går inte att få! Hon är precis lika skadad som jag vad det gäller trädgård och har dessutom för två somrar sedan köpt ett torp med många tillhörande trädgårdsplaner.

Gå in och kolla hemsidan och se om ni blir lika sugna som jag. Plats i bilen finns!

http://www.nordiskatradgardar.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0