Deppigt värre!

Tappade min Ipone i asfalten igår. Hörde på själva landningen att det här kommer inte att gå bra. Mycket riktigt, sprucken skärm och en bilddisplay med en stor fläck blev följden.

Under alla år jag haft mobil har jag ALDRIG slarvat bort, tappat eller av misstag råkat kasta med telefonen i tvättmaskinen. Typiskt att detta ska hända när jag har min genom tiderna dyraste telefon.

Nu tänker ni säkert att: har hon ingen försäkring....

Jo visst har jag försäkringar. Närmre bestämt en hemförsäkring och diverse sjuk och olycksfallsförsäkringar. Men inget som täcker denna lilla fadäs. Vad som hade behövts är en allriskförsäkring, å det har jag inte.

Alternativet är att lösa ut telefonen och abonnemanget (kostar 5693 kr) och köpa en skittelefon eller skicka in den trasiga telefonen för utbyte (kostar 2700 kr) och fortsätta betala den höga månadsavgiften.

Båda alternativen känns lika trista.
Usch å fy vad jäkla skitjobbigt! Åååååhhhhh!

Kommentarer
Postat av: anna

Det finns ett ställe här uppe som byter dispalyen för 995 pix!!!

2011-02-24 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0