Bläddrar i kalendern...

och inser att jag har ett gäng roliga saker att se fram mot de kommande månaderna! Jag har sagt till Pelle att nu jäklar måste vi se till att hitta på massor av saker, både tillsammans och var och en för sig, för sedan i maj (åter igen: om allt går som det ska) kommer vi att bli fastgjutna i hemmet.

Det som får mig att bli löjligt glad är blandannat Magnus och Emmas bröllop, Mia Skärringers föreställningen i Norrköping med bästa Vicke, helgen i Stockholm med middag på lördagskvällen med Anna Lx2, och sist men inte minst en minisemester till Älmhult för att hälsa på Linda tillsammans med en av Annorna :-)
Även T. Strand ska med till Älmhult och jag tror att tågresan på ca 2 timmar kommer att bli en succé.


 


Kommentarer
Postat av: Linda

Och jag längtar löjligt mycket tills ni kommer om ganska exakt 4 veckor! KRAM!!

2011-02-05 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0