Spontaniteten själv!

Vill bara berätta att det är möjligt att leva ett spontant liv som 35-årig 2-barnsmorsa.

Jo men det är faktiskt sant. Planen var att jag skulle träffa en kompis igår kväll men hon fick förhinder och istället sågs vi en sväng på eftermiddagen hemma hos oss. Ska jag vara ärlig var detta inte något jag var helt nöjd med. Det kan man lugnt säga. Men istället för att ge upp hoppet om lite frihet och sikta in mig på en kväll i soffan gjorde jag en chansning och skickade iväg ett meddelande till Anna som fortfarande var kvar i stan.... Någon timme senare satt vi på verandan och Anna nickade förnöjt när hon godkände vinet servitrisen hällt upp.

Underbart, fantastiskt, ljuvligt.... ja ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0