Nu är den här.

Julstämningen alltså. Hurra vad härligt. Vet ni vad som fattades?

Jo, musikhjälpen i P3.

Det är något med det där programmet, jag vet inte vad det är, men jag blir så jäkla lycklig. Förra året satt jag på jobbet tillsammans med min kollega Annica gömd bakom min dator och gravid som jag var tjöt jag i smyg till var och varannan låt. Åh det är så fint. Likaså när Ture föddes, då låg jag inlagd på US en vecka innan och kollade på musikhjälpen på TV.



Tänk att jag det var det som fattades. Äntligen, nu ska här önskas och lyssnas. För vem vill vara med att bidra till att Alla flickor har rätt att gå i skolan.

Nej just det, bidra:http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?ProgramId=3946


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0