Juldoft.

I källaren har jag tre stycken superfina rökfärgade hyacintvaser i glas. Det är fyndade på loppis och jag älskar verkligen dom där vaserna.
Tyvärr är dom inte längre välkomna upp då Pelle är superallergisk mot hyacinter. Har försökt att klura ut någon annan typ av lök som skulle göra sig fin i dessa vaser men antingen är dom för stora eller för små. Så förslag emottages tacksamt.

I brist på hyacintdoften gjorde jag ett försök att få till lite juldoft här hemma idag.
Å jag vet, jag behöver verkligen ett arbete att gå till.


Kommentarer
Postat av: Sara W

Det är ju bra att du har en bra kamera till alla dina kreationer! Nästa år får du vara glad åt korten eftersom du då, som jag, är en hårt arbetande tvåbarnsmorsa som köper sina pepparkakor istället för att baka dem själv:-)

2011-12-15 @ 21:19:15
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0