Ingen bra dag.

Har sedan klockan 5 imorse, när Ingrid vaknade och var nyfiken på dagen, haft en djävulsk huvudvärk. 

Efter att ha lämnat Ture på dagis var Pelle och jag på utvecklingssamtal hos Tures fröken Lotta.
Sammanfattningen av detta utvecklingssamtal gjorde Pelle och jag ute på parkeringen där vi konstaterade, som så många andra föräldrar, att han har en personlighet hemma och en på dagis. Av Tures blommande 3-årstrots märktes inget. Nej då, istället är han en sådan glad och positiv kille som lyfter gruppen. Jo, ja tackar ja....

Efter lunch vek jag ner mig med de andra små då den sprängande huvudvärken vägrade att ge sig. Efter att ha sovit middag satte vi på Nils-Karlsson Pyssling, som Ture gillar och låg i sängen och slappade.
Nu skiter jag i det här och går och lägger mig. Hoppas på en bättre dag, utan huvudvärk, i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0