Hoppsan, jag tror jag minsann har lite nedärvd tur.....

från min morfar Karl-Erik som var en riktig turgubbe. 

Förra veckan deltog jag för första gången i en bloggtävling. Anledningen var en länk, via en av mina favoritbloggar www.attvaranagonsfru.se , till en inredningsbutik som lottade ut två stycken tavlor av Lisa Bengtsson. En av tavlorna heter Barbro och är en av mina favoriter. Skrev ihop en liten motivering, gillade på facebook och idag läser jag följande på samma ställe....

www.cestlavie.se/
Nu änligen presenteras vinnarna av varsin elegant tax från Lisa Bengtsson! (vi har haft lite datastrul här flåt flåt)
Vinnaren av Barbro blev Jenny Wilzén, som även hon delat vår tävling på sin logg. Grattis JENNY!!


Välkommen hem Barbro, vi ska ta väl hand om dig!

Kommentarer
Postat av: Lina på C´est la vie

Åh vad roligt att hitta hit. Grattis igen till vår utlottning på Facebook, och glöm inte maila mig din adress :) butiken(a)cestlavie.se



Ha en fin måndag !!

Lina

2011-12-05 @ 08:17:50
URL: http://cestlavieblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Grattis -så himla kul!!!

2011-12-05 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0