Grattis kära svärmor!

Klockan är 23.06 och jag har sytt gardiner hela kvällen. Är bra mosig i huvudet men jag ville bara säga att vi idag har firat svärmor Inger som har oturen att fylla år dagen före nyårsafton. Förmodligen hade det av mer negativ betydelse när hon var barn än vad det har idag. Får man hoppas i alla fall.

Inger bjöd på supergoda muffins som var gjorda som små minitårtor. Så otroligt smart! Varför har jag inte kommit på det?! Tänk er en vanlig muffins som man delar likt en vanlig tårtbotten och kör på med grädde, bär och vaniljkräm.
Hemmafrun i mig vill genast dela ut nobelpriset till den här typen av smarta ideér. Å som vanligt, vad säger vi om smarta ideér, jo vi stjäl dom rakt av!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0