Fortfarande förmiddag.

Idag njuter jag av att vara föräldraledig. Bakar och lyssnar på musikhjälpen. Ska jag vara ärlig tror jag mer det handlar om att jag ser ljuset i tunneln och att nedräkningen tills att jag ska börja jobba har börjat. Eller så är det musikhjälpen som gör att livet blir sådär rosafärgat o luddigt i kanterna. Å ja, jag är nykter.

Rätt fint är det i alla fall. Snart ska vi klä på oss och åka till Rusta och handla engångsartiklar till kalaset på lördag. Ja ni hör, husmorslivet fortsätter....

Kommentarer
Postat av: Linda

Njut! Det är så här när nedräkningen börjar som man kan få lite halvpanik när de där ljuvliga dagarna faktiskt kommer då allt är som det SKA vara som mammaledig. Eller som man har läst i mama att de ska vara...

2011-12-14 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0