Ett fint meddeland att bli glad för!

Det här fina meddelandet fick jag från en tjej jag umgicks med i högstadiet. Sedan dess har det kommit emellan nya vänner, utbildningar, pojkvänner, jobba och barn. Någon gång har vi sprungit på varandra och stannat och pratat men mer än så är det inte.
Tänk att någon man inte träffat på så länge kan göra en så glad.
Tack Johanna!



Hej där bruden! Vill bara säga att jag är inne på din blogg dagligen. Den, DU är sååå rolig! Vem kunde tro att en 35-årig 2 -barnsmorsa kan ta livet med humor, lite självironi och en klackspark. Du får mig att känna mig så ung som jag känner mig! Konstigt det lät men jag känner mig inte en dag äldre än 20 i sinnet. Bara jävligt mycket tröttare : ). Ha en härlig jul och ge dig själv inslagen i en röd rosett till din man i julklapp, såååå 80-tal! Kram

(Det där med rosetten får jag nog ta och tänka över:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0