Ett bra beslut...

I år har vi bestämt att vi håller oss hemma nyårsafton. Jag är otroligt nöjd över att ha kommit på denna strålande idé. I vanliga fall är jag en person som gillar att umgås med människor och det är väl ingen överdrift att påstå att jag har ett behov av att träffa folk.

Så till skillnad från andra nyår firar vi hemma. Vi gör det enkelt för oss och håller inte på att tramsa med massor av konstigheter. Detta innebär potatisgratäng och oxfilé med mitt favoritvin Quara, som är ett argentinskt rödvin gjort på druvan Malbec.
Är det någon som inte vid det här laget har höjt ifrågsättande på ögonbrynen kan jag berätta att det blir Gino till efterrätt....såja.

Annars då? Pelle och Ture har varit i simhallen idag. Jag och Ingrid har handlat mat och gått en långpromenad runt ån. Skön dag och med hopp om en skön kväll.

Gott nytt år!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0