En resumé av 2:a kvartalet 2011.

April ● Maj ● Juni

Tre veckor innan Ingrid föddes var jag hemma och sjukskriven. Efter att ha haft en tuff sista tid på jobbet var det som att komma till himmelriket att bli sjukskriven. Tillbringade dagarna framför tv:n med en stickning i min hand och när det blev för jobbigt la jag mig ner och tog mig en tupplur.

Till slut så, mitt i påskhelgen, kom då äntligen vår "lilla" underbara flicka på 4090g! Vad som hände med den där jättebebisen på 4700g som läkarna och barnmorskorna hade skrämt upp mig med vet jag inte. Hur som helst, Ture blev storebror och eftersom han hade lite svårt med att uttala hennes namn kallade han henne för Ingen. Hela våren var det mycket stoj och stök över att "ingen hade bajsat" eller att "ingen var ledsen".

När vi bekantat oss med vår nya familjemedlem började en härlig tid på kollo. Många var eftermiddagarna då Ture, Ingrid och jag njöt ute på kollo. Kul var att svärmor Inger och Åke blev med koloni och att vi träffa dom betydligt mer än vad vi brukar. Vi besökte även kolmården för första gången tillsammans där linbanan blev en succé.

Vid den här tiden hade jag helt
glömt bort att jag hade ett jobb...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0