Det bästa som finns.

En av mina bästa grenar har alltid varit att kasta saker. Jag har aldrig förstått mig på de människor på "andra sidan" som sparar som små ekorrar och tänker att det här är bra att ha, detta kan komma till användning någon gång i framtiden. Om jag nu kommer ihåg att jag har det liggandes här. Vill säga.

Visst kan det bero på att jag alltid, sedan jag flyttade hemifrån, har bott i små lägenheter och att kasta och sortera har varit en nödvändighet. Men ska jag vara ärligt så tror jag inte att det har med det att göra. Nej, ska sanningen fram blir jag så jäkla stressad av att ha massor av saker/skit omkring mig. 

Just därför tror jag inte att någon kan förstå hur tillfredsställande jag tycker det är att sälja saker. För mig är det som två "biggest loser feta" flugor i en smäll! Att bli av med saker och dessutom tjäna pengar på det!
I veckan som gått har jag, tack vare blocket och tradera, tjänat 1270 KR. Hipp, hipp, HURRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0