Det är nära nu.

Så fick jag några efterlängtade timmar själv på stan.

Först gick allt väldigt trögt. Glodde på den där jäkla önskelistan....mysbyxor....svarta strumpor.....öhh....noll inspiration!
Efter att ha bockat av några tråksaker på listan köpte jag boken Huvudjägarna av Jo Nesbo som jag vet han stått och bläddrat i.
Men sedan var det stopp. Tvärstopp.
Tack å lov hittade jag ett par fina byxor som jag tror och hoppas han kommer att gilla och i och med det släppte ångesten och jag hittade även en fin T-shirt på Sportif. Efter T-shirten kände jag mig faktiskt i hamn, det var liksom okey om jag inte skulle komma på något mer. Skönt.

På väg hem gick jag in på Thörnströms-smycken och Antikt, där jag kom på att Pelle har ju faktiskt inga manschettknappar. Hittade ett par jättefina i silver, tillverkade i Sverige 1952 som jag slog till på. Hade varit kul om man haft lite mer framförhållning och haft tid att lämna in dom på gravyr. Hade det inte varit roligt om man kommit på något fyndigt att skriva. Typ, Fuck på ena och Off på andra. Eller kanske något annat mer trevligt. Nåja.


Och för er som undrar. Nej, Pelle läser inte min blogg...hoppas jag i alla fall inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0