2-barnsmorsans sprudlande helg...

Denna helg kommer förmodligen inte att gå till historien som den mest spännande helgen i världshistorien.

Jag tror till och med att det är så att vi kan sammanfatta helgen som en av de mest färglösa helgerna någonsin. För vad ska vi kalla en helg innehållande: storhandlingen på maxi (fruktansvärt tråkigt och dyrt), nedplockning av vinterdäcken i källaren (jag säger bara ÄNTLIGEN), Idolfinal (gäsp) och sist men inte minst spagetti och köttfärssås till söndagsmiddag.

Ja ni ser. Det enda som satte lite piff på den här helgen var en trevlig middag hos mor och far i lördags och Tures skridskopremiär i söndags. Men hej, en rolig sak per dag det får man väl var nöjd med som 2-barnsmorsa?!!



Förresten, angående det här med skridskorna. Vad han gör mig stolt min lille kämpe då han inte är någon unge som tjuter och gnäller i första taget. Nej då, Ture höll modet uppe trots att han for på ändan flera gånger och att det inte blev, om sanningen ska fram, någon skridskoåkning a´la Pippi Långstrump som jag tror han hade föreställt sig det hela. Bra jobbat Ture!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0