Vi säger hurra för en bra onsdag.

Igår onsdag hängde jag och Ingrid som vanligt på kollo.

Tisdagens härliga, soliga och varma väder lyste dock med sin frånvaro och istället bjöds det på blåsigt och ruggigt höstväder. Trots det trista vädret blev det en bra dag. Ingrid nöjd över att få sitta i sin babybjörn och jag tacksam över att hinna med både gräsklippning, lite pyssel med pelargonierna, fixa upp spaljén, plocka av de färdiga tomaterna och rensa bort lite ogräs.


Idag behövdes det en mössa!


Borta vid skottkärrorna stod dessa äpplen att ta del av.


Härligt att äta egenodlade tomater, trots att dom är långt från solvarma. 
 

Sist men inte minst, spaljén på plats.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Jenny!

Min mamma, (Annika), har tipsat mig om din blogg :) Och du är ju så himla duktig, gör så himla mycket fint & har en så mysig blogg.

// Johanna

2011-08-25 @ 09:25:04
URL: http://anyhow.nu/blogg/johanna/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0