Summa...summarum.

En slapp och skön helg till enda.

I fredags fick jag tre underbara timmar för mig själv, shoppandes på stan. Hittade flera fina "fynd" vilket verkligen gjorde min dag. Eller rättare sagt, hela min vecka. Annars brukar det ju vara typiskt att när man ska handla hittar man inget, men så var inte fallet denna gång. Avslutade dessa underbara timmar med en soyalatte i solen.

Annars då. Jo vi har hängt i lekparken, kollat hemnet - ungefär tusen gånger, varit på 40-årsfest, storhandlat och sist men inte minst så har vi pärlat. Något som Ture är en mästare på.

Trots uteblivet kollobesök, en förskräckligt skön helg.


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken go liten "pyssling", koncentrerad till max ser det ut som. Tycker förmodligen som sin mamma - mycket om att pyssla! // Annika

2011-08-29 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0