Två bilder tagna av Sara.

Dom här två bilderna har jag "lånat" från min kompis Saras blogg. En av bilderna tycker jag väldigt mycket om då den visar vackra Rudbeckior och i bakgrunden höga, svajiga och vackert rosa höstanemoner.

Den andra bild är en bild med väldigt mycket sanning i....
Pelle sa en gång att han inte tyckte det var kul att vara på kollo då han hela tiden fick jaga Ture medans det enda han såg av mig var "ett arslet som stack upp ur rabatten"! Visst kan jag förstå honom och tro det eller ej, jag har faktiskt blivit mycket bättre.

Mitt problem är bara de att det är så förtvivlat svårt att slita sig från dom där rabatterna.



Röd rudbeckia eller om man vill Röd solhatt.


Ture tuggar på en hammare (..?) och jag visar upp min bästa sida för grannarna.


Kommentarer
Postat av: Sara

Har visst svårt att skriva på iphone.. Tack för lektionen jag verkar ha så svårt att lära mig namn på blommor och blad. Sorry för bilden jag fokuserade på Ture och hade nog kunnat kapa lite om du inte ville visa upp baken så!!

2011-08-12 @ 22:28:51
URL: http://Www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0