Så gick vi visst in på den sjätte semesterveckan tillsammans...

Imorse ringde klockan och en timme senare var vi ätna, klädda och klara för att gå till dagis med Ture.

Döm om min förvåning när jag och Ingrid kom hem, satte nyckeln i dörren och stötte på Pelle i hallen. Det visade sig att han hade blivit hempermiterad denna vecka, då det var dåligt med jobb.
Så tillsammans gick vi med Ingrid till BVC där vi fick det glada beskedet att Ingrid gått upp i vikt. Nu hoppas jag att viktuppgången håller i sig så att vi åter igen får godkänt nästa måndag då det är dags för en ny vägning. På eftermiddagen åkte vi ut till kollo och ja skruvade upp köksinredningen ja köpt igår.








Nu ska jag lägga markduk, singel och några plattor och gräva bort lite blommor i rabatten så man kommer åt och kan stå vid bänken lite bättre.


Kommentarer
Postat av: Sara W

Va fint kök och va skönt att hon lägger på sig vikt nu - lillflickan! Kram

2011-08-08 @ 22:39:54
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0