När man inte kan vara på jobbet får man roa sig med annat.

Blir lite sugen på att ge mig ut och plocka lite rönnbär och binda en fin rönnbärskrans. Oj vad det där lät präktigt, men det kan inte hjälpas. Blir man sugen på pyssel så blir man.

Frågan är bara om jag kan lura med mig Pelle ut i skogen och plocka lite rönnbär nu i helgen. Måste fixa lite tunn ståltråd först bara.


Den här fina kransen hittade jag på nätet. Något säger mig att den som bundit denna har bundit några kransar innan den här. Eller vad tror ni?!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Jenny! Kan bara tala om att igår var jag i Hackefors och köpte porslin till 3 kakfat. Här ska pysslas på måndag kväll tills med Johanna o Stina. Vi bestämde också att göra några fina nya dörrdekorationer, men det fick Johanna o Stina på sin lott att ordna material till. Kul ska det bli i alla fall. Du kanske kan se resultat nästa vecka på Johanna`s blogg? (anyhow.nu ,där du hittar Johanna), vi får väl se vad vi kan åstadkomma?

Ha de gott! //Annika

2011-08-18 @ 22:02:21
Postat av: Linda

Hm... det var det där med att göra det enkelt för sig. För min del blir det nog en sväng till blomsteraffären...

2011-08-20 @ 12:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0