Kopiering är den bästa formen av smicker!

Ute på stans bästa loppis i Hackerfors (stans?) var jag igår och försåg mig bland fat, assietter och kaffekoppar. Efter att ha fixat ett keramiklim har jag nu två stycken, ganska små fat. Det vita med grå och guldfärgade kanter är tänkt att matcha min kaffeservice jag har här hemma och det andra blå får följa med till kollo.

Inser att jag måste börja hålla utskick efter små gräddkannor, äggkoppar och inte minst vackra fat och koppar. Risk finns för att det blir några kakfat till. Någon som är sugen på ett fat så säg till!


Kakfat för ca 40 kr styck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina fat!

Jag har idag köpt mer tyg : ) Vet inte varför egentligen, men det är lika bra att gå "all in" när man ändå är i farten. Ska sen leta lim och bygga kakfat jag också.

2011-08-11 @ 15:25:45
Postat av: Anonym

Du är så himla kreativ och påhittig Jenny. Var får du all din energi och tid ifrån !!! Jättefina fat, ska nog "härma" och leta fat o äggkoppar och göra tillsammans med Johanna. Var kan man köpa keramiklim? //Annika

2011-08-14 @ 17:25:13
Postat av: Anonym

Hej Annika

Va kul att du gillade kakfaten!



Ideén såg jag i en tidning och var snabb på att "stjäla" den;-) Det lim jag använde hette Loctite (Power Glue) och fanns på K-rauta. Finns även på Claes Ohlsson inne i stan...

2011-08-14 @ 21:50:20
Postat av: Anonym

Tack för tipset... bara att hitta lämpliga fat o koppar nu då :)



Ha de fint! //Annika

2011-08-15 @ 09:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0