Just nu....

vill jag ha den här boken att bläddra i, skriven av Ingrid Eliasson och Bill Mason.
Följande står skrivet att läsa om boken Frestelser och fröjder på kolonin:

I sin research för denna bok har Bill Mason fotograferat tusentals kolonistugor och trädgårdar. Hans härligt överdådiga bilder visar kolonilotter under hela säsongen växter, grönsaker och hur ägarnas olika och personliga trädgårdsdrömmar tagit sig uttryck. Ingrid Eliasson är en erfaren och rutinerad trädgårdsmästare som odlar alla sina grönsaker själv. Frestelser och fröjder på kolonin erbjuder en uppsjö av inspiration och tips för odling och utemiljö allt för att öka njutningen av den älskade kolonilotten!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jenny. Vilken fin blogg du har. Fick höra av dina kolonigrannar snett emot att du hade en blogg. Var ju bara tvungen att ta mig en titt. Kul att läsa och kanske ses vi nått mer innan sommarn/hösten är över. Kram från Caroline med lilla olle

2011-08-15 @ 20:13:21
Postat av: Anonym

Hej Caroline

Kul att du gillar min blogg. Försöker hålla mig till trädgårdstemat men ibland slinker det in ett inlägg om en unge eller två ;-)



Hoppas på en varm, torr och skön höst!

Kram Jenny

2011-08-18 @ 09:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0