Trädgårdstoppen!

Men hallå där.....ett trädgårdsprogram jag helt har missat är programmet TRÄDGÅRDSTOPPEN på tv8!

Hur nu detta har gått till kan jag inte svara på men jag kan lova att jag har haft några riktigt bra tv-timmar framför datorn denna eftermiddag. Det här programmet rekommenderar jag verkligen. Medans Trädgårdsfredag med Pernilla Månsson Colt ibland kan bli lite för mycket av att Pernilla sitter och solar mot ett träd är detta mer informativt. Å det gillar vi!



Följ med Doreen Månsson och trädgårdsexperten Peter Englander till en dold svensk värld av lustgårdar.Överallt i Sverige finns eldsjälar som har odlat sina trädgårdar i åratal. Nu ska programledarparet kora Sveriges vackraste trädgård bland landets 20 finaste.
De kommer att vända på varje tuva och titta bakom varje buske för att kunna dela ut guld, silver och brons i Trädgårdstoppen. Men vi kommer även att få träffa hängivna trädgårdsägare som ger sina bästa tips för hur du själv ska få en lika vacker trädgård som de.



För er som vill kolla, gå in på www.tv8.se/play så finns alla avsnitt där. Annars går programmet på söndagar kl 19,00.



Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha... Det är det jag gillar bäst med Trädgårdsfredag - när Pernila sitter och solar mot ett träd ;-)

2011-04-11 @ 20:56:41
Postat av: Terese (mamman i de gröna huset)

jag håller helt med dig. trädgårdstoppen är toppen ;-) medan trädgårdsfredag blir lite löjligt ibland tycker jag. å så är det ju så bra att det finns på play så kan man se det när man har tid.

2011-04-25 @ 20:28:56
URL: http://lillagronahuset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0