På ett minst sagt urusellt humör....

kan man säga att jag har varit på idag! Blev imorse undersökt o fick det possitiva beskedet att livmodern/kroppen minsann var redo för att sättas igång. Så vad har jag gjort hela dagen idag då, har jag fött barn.....? Näeh, det har jag inte gjort, jag har stickat på en, förlåt mig, jävla kofta! Varför kan man undra, jo för att det är fullt på förlossningen! Pelle har gjort vad han kan för att göra mig sällskap o vara stöttande men nu har han tröttnat o åkt hem vilket ja till hundra procent har förståelse för! Så imorgon kommer samma läkare vid 11-hugget med beskedet om det finns plats för mig på förlossningen.....eller inte!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen vad tusan! Det enda postitiva kanske var att lillan inte fick samma födelsedag som pappa! KRAMAR!!!

2011-04-19 @ 20:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0