Ingrids första dag ute...

tillbringade hon med att ligga sovandes i Tures och hennes nya vagn. Vagnen klarade premiärturen och fick med beröm godkänt. Ture fanns sig till rätta på sin nya plats och tyckte det var ok att "bebisen låg bakom Tudde".

På förmiddagen åkte vi till Valla där vi mötte upp Camilla, Anton och Olle. Kollade in djuren, gick in hos hönsen och kaninerna och var även en sväng i lekparken där brandbilen var en klar favorit.

Efter lunch och vila begav vi oss ut på en promenad runt ån och hängde lite i den nya lekplatsen. Som vanligt vill huvudet mer än kroppen och eftersom det bara var tre dygn sedan jag födde barn var det kanske inte så konstigt att kroppen tog slut och jag knappt orkade sista biten hem.

PUCKOJENNY!


Som sagt, Ingrid sov sig igenom varje sekund av sin premiärtur.


Tänk vad grönskan har exploderat under de senaste dagarna! Jag blev inlagd på sjukhuset på måndagen och såg inget annat än en husfasad, på fredagen när jag åkte hem var världen där ute grön!


Den glade turisten! Bara kameran på magen fattas....




Kommentarer
Postat av: Sara W

Vilken energi ändå! Vi ska ta en premiärcykeltur med Edith imorgon, är ni på kolonin då kanske??

2011-04-24 @ 16:38:36
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com
Postat av: Julia

Jättefin tjejja!!! Fint namn också! Hoppas vi kan ses nått på kollot i sommar!!

2011-04-27 @ 21:35:48
URL: http://gladatolvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0