En fin fredag...

Fick den busenkla frågan av ronden imorse hur vi ställde oss till att åka hem idag? Barnläkaren såg inte längre någon anledning att hålla kolla på den lilles blodsocker och inte heller var min havandeskapsförgifning något problem då den enligt proverna var på väg ur kroppen.

Vid lunch hämtade Pelle och Ture oss och det var en lustig, men härlig, känsla att sitta alla fyra på väg hem i bilen. På eftermiddagen har vi bara slappat och nu sover de båda två små.
Pelle har lagat mat och ett amaronevin står på luftning på diskbänken. Skojar inte om jag säger att jag ser fram mot några små klunkar rödvin! Det var ju inte igår precis...

Här kommer några bilder på en speedad och stolt 2-åring, en till mestadels sovande 2-dagars och 2 lyckliga 2-barnsföräldrar.


Tjock och go....och på väg till förlossningen.


Här är vår lilla tjej! Frågan är bara vad hon ska heta, frågar ni mig är det redan klart. Just nu väntar jag bara in min sambo...han är inte riktigt klar än.


Hemma på Järnvägsgatan 8B. Storebror Ture klappar och inspekterar.

Kommentarer
Postat av: Pappa

För att vara en kolloniblogg så tycker jag att plantor och nytillskott kommer bra i vårvärmen, när kan vi börja ropa hennes namn i stället för tillskottet på kollo.

2011-04-23 @ 13:17:11
Postat av: Annika

Åhh, så gulligt... finaste familjen hemma o myser! Ture ser ut att tycka om lillasyster. Nu är jag nyfiken på namnet ? // kram igen fr Annika

2011-04-23 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0