I väntans tider...

Just nu håller vi på att buda på ett hus i Vikingstad. Igår kl 16,30 la vi ett bud och kl 19,00 när ingen hade budat över fick vi ett mess från mäklaren som meddelade att nu tar budgivningen en paus och drar åter igång fredag förmiddag.......

Vore det inte bättre om en budgivining var i stil med att man låste in sig och körde tills skiten var avklarat?!!
Lite som förhandlingar i samband med strejker.

Jag tror verkligen inte att vi kommer att "få" det här huset. Det vore "liksom" för lätt. Folk håller ju på i år och kollar på hus och det här är vårt första hus vi har kollat på.


Skitsamma, jag vill ha det! jag har ju "liksom" redan möblerat klart, hängt upp tavlorna, planerat in vart rabatterna ska grävas och flyttat in.

Om vi inte "får" det här huset ska jag ALDRIG mer kolla på något hus. Så det så!



Kommentarer
Postat av: Sara W

Eller hur du aldrig mer ska kolla. Du vet ju att det är som ett gift att hålla på så där! Håller tummarna för att det går vägen i alla fall!

2010-09-17 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0