Det var inte direkt igår jag var på cirkus....

men idag har jag, Pelle och Ture vart det!

Vi åkte till Valla och slöt upp med Camilla, Mattis, Olle och Anton för att se 14-föreställningen men eftersom Valla Skojski är populärt fick vi snällt vänta på 15-föreställningen. Dock finns det ju sämre platser än Valla att vänta på så det gick bra.


Tro det eller ej, Ture satt nästa still i 40 minuter. Om jag säger PERSONBÄSTA
överdriver jag inte!


Hundar, hästar, getter och en massa barn!


Allt var kanon utom Clownen som Ture tyckte var skitläskig och fulltständigt
bröt ihop när den visade sig....


Kommentarer
Postat av: Linda

Minns Valla Skojski jätteväl då jag satt med Maja 2 år i knät. Det var 8 år sen. Önskar jag kunde varit med med Ellen i år. Var faktiskt hemma i Östergötland men missade att det var i helgen. Attans... Vi hade i och för sig fullt schema....

Hade hoppats på nåt inlägg om nåt husaktigt här på bloggen. Har ju sett vissa oklara kommentarer på fb. Är det hus på gång??? Saknar dig kompis!

2010-09-15 @ 09:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0