Åh vilken bra dag..

vi har haft idag jag, Ture och Pelle!

Hämtade Ture i Tokarp och gav oss sedan ut till kollo. På vägen ut stannade vi på blomstertorget och jag kan verkligen rekommendera deras tulpanlökar i lösvikt. Kostar 69 kr kilot, vilket ger ca 70 lökar för 190 kr istället för att handla 6-8 lökar för 69 kr...många fina färger finns det också att välja bland.


Ute på kollo fick vi besök av Inger, Åke och Lasse. Trots en låååångfika hann jag med att plantera lökar, rensa rabatter, klippa gräsmattan, vattna krukorna och plocka några mördarsniglar.


Tänk vad lite tid jag får med denna man när det är 100% jobb, dagis och
nattning kl 19 på kvällarna....



Åke och Lasse pratar om det gamla klassiska ämnet: Det var faktiskt bättre
förr!!!!



Har fått massor av tomater denna säsong!


Pelles mamma, min svärmor Inger.


Fantastiskt vad länge den röda solhatten blommat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0