Total idétorka....

som ni kanske har märkt.....
Var tvungen att gå in och kolla lite hur det går för statisktiken nu när jag näst intill har slutat att blogga. Trodde den skulle vara nere på noll men inte då, massor av trogna besökare.

Fan vad jobbigt! (Men kul!)

Jaha, vad händer annars då. I helgen lämnade vi Ture hos mor och far och styrde kosan mot Stockholm. En skön dag på stan med god lunch och fika i härligt höstväder blev det. Sedan på kvällen var det 35-årsfest hos Anna i Råcksta. Riktigt kul!

Var skitseg i söndags och kan väl först idag tisdag säga att jag är återställd :-).
Annat som händer är att jag har blivit med Iphone 4 och jag fattar absolut ingeting.....Jag behöver bjuda över mig själv till Saras man Jonas i Hackefors. Vilken bra idé, det ska jag göra!




Kommentarer
Postat av: Sara W

Du är såååååååå välkommen! Och det bästa är att Jonas tar inte betalt för att visa sina kunskaper, han liksom kan inte sluta när han väl kommer igång. Men han har en Iphone 3 "bara" så är du smart så ligger du lite lågt med att du har en mer avancerad modell..

2010-10-05 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0