Konstigt beteende.

I min närhet finns det många tjejer som utan problem skulle kunna skicka med en 500-lapp och lägga in en beställning på något när någon annan ska iväg och shoppa. Typ: om det finns några vita frottéhanddukar kan du ju köpa ett par till mig. Men hallååå......det finns ju massor av olika kvalitéer, olika nyanser av vitt, olika bindningstekniker. Helt enkelt massor som kan gå fel. Detta skulle jag ALDRIG kunna göra. Det handlar mer om att jag har ett enormt kontrollbehov än att jag inte litar på mina vänners goda smak. Ska någon annan handla åt mig är det efter en nogrann beskrivning och gärna med ett artikelnummer. Nej då är det bättre att vänta eller att betala några slantar extra och få det man själv har valt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas veckan börjat bra och att Ture är på bättringsvägen. Ville tacka igen för den ursöta tröjan Evelina fick på posten igår! Puss! Saknar dig!

2010-10-19 @ 09:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0