Besviken är en underdrift.

Måndagen den 25:e oktober skulle Pelle och jag gått på vårt första föräldramöte, något jag såg fram mot enormt.

Jag har, av förklarliga själ, aldrig varit på en sådan tillställning och jag såg verkligen fram mot att spana in de andra föräldrarna och se om det fanns någon "jobbig" morsa eller farsa i församlingen. Vilket det alltid finns vid sådana tillfällen.

Typ: Våååår Edvin får inte äta sötsaker därför tycker jag att frukten på förmiddagen ska bytas ut mot naturella mandlar....eller något liknande.

Jag har även hört om kompisar till mig som fått leta reda på sitt barns öra, mun och hand i en hög med massor av fotografier och det har pratats om dagisfilmer som har spelats upp på föräldramöten. Nu tror jag inte att vi skulle få uppleva något sådant från Fröknarna på Tures dagis. Inte det att jag klagar, dom är skitbra, men jag hade blivit jäkligt överraskad om dom hade bjudit på den typen av underhållning.

Tyvärr har jag blivit snuvad på hela den här underbara upplevelsen pga av att endast 4 föräldrar har anmält sig till mötet. På Tures dagis går det ca 25 barn.

Vad ska man säga....

Kommentarer
Postat av: Anna

Under all kritik får man säga, snacka om att bry sig om sina barn! Men jag får väl ändå hoppas att dagis tänker boka om tiden och inte bara hoppar över föräldramötet pga bristande intresse?

2010-10-22 @ 17:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0