Näe nu bryter jag ihop!

Jag vet att den här bloggen mer börjar likna klagomuren än vad det är en trädgårdsblogg, men tyvärr måste jag klaga lite till.

I tisdags kl 08.30 ringde dom från Tures dagis. Det absolut värsta som finns just nu är när det står "Tures dagis" i displayen, jag hade till och med föredragit "liemannen" framför just det.

Hur som helst hade dom upptäckt blåsor runt Tures munn och trodde det var svinkoppor (å vad fan är det tänkte jag) därför vill dom att jag skulle hämta honom eftersom det var väldigt smittsamt.

Efter att ha varit 30 minuter på jobbet tog jag tåget hem och hämtade hem min lille vän.
De senaste två dagarna har vi varit på vårdcentralen och träffat en läkare, på två olika apotekt och nu kommit igång med behandlingen.

Tydligen tar detta minst en vecka att bli fri från. Tisdag och onsdag har jag varit hemma. Torsdag och Fredag är det Pelles tur.


Tänkte iaf avsluta med något possitivt! Imorgon kl 06.50 sitter jag på tåget och kl 12.00 träffar jag Vicke för att luncha. Hurraaaaaa!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0