en kväll på järnvägsgatan...

Även denna kväll åkte legot fram. Om jag säger att jag gillar den här sysselsättningen är det inget mot vad Ture gör.
Pelle och jag kan i lugn och ro prata med varandra under tiden Ture bygger. Skönt.


Nu har vi investerat i en stor byggplatta vilket underlättar.


Gud vad jag lääängtar till julledigheten. Slippa lämna på dagis och slippa
oroa mig för att det ska stå " Tures dagis" i displayen i telefonen.


När det är 11 minus ute är det härligt med kakelugnar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ser underbart mysigt ut med Ture-mys och julefrid. Njuuut!!! Nu är vi hemma i Älmhult igen. Blev insnöade i Mjölby fram till lördagen då vi rullade hemåt med Markus som hade kommit med tåget på torsdagkvällen. Kram kram

2010-11-30 @ 10:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0