Det måste vi snart göra om...

så känner jag varje gång jag träffar Pelles bror Simon hans fru Victoria och deras två goa ungar, Wille och Sigge.
Om Ture var lyrisk över att få leka med dessa två killar så var det inget mot vad han var inför killarnas alla stooora lastbilar, grävskopor, sopbilar, racerbilar och liknande. Här snackar vi rejäla grejor!

Som sagt, alltid lika trevligt! Du ska jag bli kvinna för att det inte ska dröja så länge tills vi ses igen. Bäst tror jag det är om jag lägger in Victorias nummer i telefonen. Som vi båda konstaterade; vi är övertygade om att vi gör det bättre än bröderna Strand....

  
Lyckan var total när Ture fick en egen godisskål.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0