Är det någon mer än jag....

som ser fram mot julen!

Det är helt sjukt men för några år sedan trodde jag väl aldrig att jag såhär i början/mitten av november skulle längta till julen.
Trots att denna jul ligger värdelöst till i Kalendern har jag fått till 11 dagars ledighet med hjälp av lite komp och semester. Vilket ska bli så himla lyxigt!

Om exakt 14 dagar kommer julen stå klar hemma hos oss på Järnvägsgatan 8B. Jag kör en "all in" redan till första advent för att sedan efter jul plocka bort allt. Redan dagen efter annandagen åker allt ner i kartong igen.

Trots att jag är trött på julen så saknar jag ändå våra fina adventsljusstakar!


Kommentarer
Postat av: Maria Liljesson

Helt rätt. Tänkte också göra så :)

Va skönt för dig att få lite långledigt. Lasse ska också vara ledig rätt länge. Hoppas vi kan ses något då. Kram kram Maria.

2010-11-12 @ 14:41:47
Postat av: Christer

2010-11-13 @ 19:56:42
Postat av: Anonym

Trodde att man skulle få en kommentar vad det beträffar filmen innan julen kom?

2010-11-13 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0