Vilken fantastiskt JÄVLA dag!

Jag nu jävlar i mina låda, räcker inte orden till utan jag måste ta till en härligt svordom!

Jag har haft det så bra idag, helt klart bästa dagen på hela året. Ture och jag har kört ett riktigt långpass på kollo som började kl 09,15 och slutade inte förens vi kom hem kl 19,00.

Bäst av allt är att jag varit ledig, solen har lyst, vi har firat mors-dag med Tures farmor och Åke och med hans mormor och morfar, jag har fått fina blommor av Ture (tack Pelle), vi har grillat och sist men inte minst....

JAG HAR PLANTERAT OCH HUNNIT MED MASSOR!


Ture tar rollen som hjälpreda på allvar...


Morötter, dill, ruccola, sallad, och en fin 1-årig blomma är på plats
i pallkragarna...å jag vet, jag måste bättra på kragarna med färg!




Nyplanterade vita pelagoner på tillväxt...
Förhoppningsvis börjar fixet med stugan och köket nästa helg, jag ska
bara ta mod till mig och ta upp ämnet med Pelle (läs:kronblom).


Sommarblommorna på plats...


Farmor Inger, Pelle och lillfisen...


Morsdagsfika...


Blommor till min fina Mor...


Morfar kan man lita på....han har alltid en massa spännande grejor!



Grillpremiären avklarad...


Sist men inte minst, ett välbehövligt bad för lortgrisen ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara W

Shit vilken dunderkvinna du är!! Bra jobbat!!

Jag gick förbi kolonin förut på min lilla pw och det ser jättefint ut!

Och tack för tips om spaljé, ska bli:-)

Kram på dig

2010-05-31 @ 12:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0