Vem där?

Idag söndag har jag varit med Ture hela dagen. Det var exakt 13 dagar sedan jag hade en heldag med honom och det är bara att ta sig själv i örat och inse att det är för lång tid sedan.

Vi har
 bland annat varit på Jättegrönt i Gamla Linköping och handlat mer blommor till kollo (återkommer om det) och vi har även hunnit med en fika hos Jocke, Malika och Edvin. Sist men inte minst har vi provat peruken från gårdagen...


Konstigt tyckte Ture som inte kunde sluta att titta på sig själv i spegeln.

Kommentarer
Postat av: Anna

HELT SJUKT LIKT! Vet du Jenny att när jag ser den här bilden var det som att se dig i lördags på olympiaden. Så lik han är dig. Jag tyckte att det kom fram mer nu. SHIT!



Hoppas att allt har gått bra för dig i Västervik och att du piggar på dig fort.



Kram på dig! Anna

2010-05-11 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0