Utan dator och telefon.

Sedan ett par dagar tillbaka funkar inte vår hemtelefon eller nätet. Det hela började med att jag flyttade upp alla sladdar och dosor till en hylla. Sedan dess har telefonen och nätet bara funkat ibland.....och under de senaste dagarna inte alls....

Jag har varit i kontakt med Com Hem och dom har heller inte kunnat hjälpa mig. Istället har jag fått ett nummer som jag ska ringa, där det ska finnas folk som löser dessa typer av problem.

Är det någon som har något förslag på vad som kan ha hänt?
Får ta tag i detta när jag kommer hem från London.  


Kommentarer
Postat av: Sara W

Åh nej vad är det jag hör!? Ett fungerande Internet är ju ett måste.. Hur ska man annars kunna ha koll??

Håller mina tummar att det ordnar sig.. SNART!

Kram

2010-05-20 @ 22:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0