Fattar absolut ingenting!

Jag var varit med om det mest märkliga!
I 13 dagar har vi på Järnvägsgatan varit utan hemtelefon och Internet. Telefonen gör ju inte så mycket, dom 3 personer som ringer till den, Mamma, Svärmor och Anna, kan jag hålla kontakt med ändå. Men att ha varit utan uppkoppling har varit minst sagt HEMSKT!

Totalt sett har jag nog pratat med com hem i flera timmar och dom har inte kunnat hitta problemet. I förrgår bestämde dom sig för att innan dom skickar ut en support skicka hem en helt ny uppsättning sladdar. Jag väntar alltså fortfarande på sladdarna.

Det var alltså igår kväll det märkliga hände....
Jag ringde upp Anna från min mobil som inte kunde prata och som bad att få ringa upp senare. Efter 5 minuter ringde det på hemtelefonen! Gissa om jag blev förvånad när jag svarade och Anna var där. SPRANG genast ut till köket för att se om internet funkade.

Oh Yes, skiten funka!!!! Hallelulja!!!!!!!!!!

Men är det inte konstigt, va hände igentligen?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror att det beror på mig och den gudomliga inverkan jag har på det mesta;)

2010-05-28 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0