En mycket företagsam ung man.

Jag har sedan jag själv blev mamma upptäckt att ha barn handlar mycket om att jämföra.... 

Det hela börjar redan när man ska diskutera en eventuell vändning från rygg till magen. Därefter ska det jämföras om ungarna kan sitta (med hjälp av en kudde i ryggen), sitta själva (utan kudde i ryggen), resa sig upp, krypa och inte minst om barnet KAN gå.

Kanske det beror på att Ture inte varit direkt tidig, men den här typen av jämförelse har aldrig intresserat mig.
Vad som däremot intresserar mig och som gör mig till en duktigt stolt moder är när jag kommer in i Tures rum och han, med hjälp av sin resväska, har klivit upp för att lyckas nå lite längre upp i hyllan. Att detta innebär att ha numera kommer åt modemet, det trådlösa bredbandet, skrivaren och lite annat förbjudet gör inget. Den här typen av företagsamhet går jag igång på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0