Dags att ta bort sköldkörteln.

Just nu håller jag på att packa väskan....Känns som om det har blivit mycket packa väskan på sista tiden. Imorgon bär det av till Västervik, efter att ha lämnat Ture hos mormor i Tokarp.

Vore bra om ni kunde hålla tummarna för följande:

1. att jag får komma hem senast torsdag...
2. att jag får ett eget rum....
3. att pocketböckerna jag tagit med är bra...
4. att operationsärret blir så litet som möjligt....
5. att personen/personerna, om jag nu måste dela rum, är djupt nedsövda och inte har några besökare...
6. att jag inte mår för illa när jag vaknar upp efter operationen....
7. att om jag måste spy, bara gör det 1 gång...
8. att tiden i Västervik går sjukt fort...
9. att man får ha mobiltelefon på rummet.
10. att operatioen går bra...

Ok, då vet ni vad ni ska hålla för! Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till nu bästa Jenny!

2010-05-12 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0