Antwerpen rekommenderas!

Kan verkligen rekommendera Antwerpen. Var lite orolig att stan skulle kännas lite liten och att man skulle vara klar med staden innan det var dags att resa tillbaka. Men så var inte fallet....

Flera olika shoppingkvarter i olika prisklasser, flera roliga museum, en stor matmarknad, en galen loppmarknad som aldrig tog slut och ett kvarter med bara antikviteter. Dessutom fanns det massor av bra restauranger med god mat, mysig inredning, avslappnade servitörer och proppfulla med folk. Inga stela restauranger med vita dukar och annat krångel här inte!

Dessutom slog jag till och köpte mig en diamantring som jag sparat till sedan våren 03. 
Detta var en totalupplevelse, helt i min stil, som faktiskt förtjänar ett eget inlägg.



  

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0