Varför i hela världen öppnar inte Byggmax förens kl 09.00....förbannade sjusovare!

Nu är klockan snart 23 och jag har svårt att slita mig från datorn. Allt jag gör är att planera inför kommande lördag.

Tanken är att jag och Pelle ska lämna Ture hos mamma och pappa och sedan ge oss ut på en liten shoppingtur till byggmax och IKEA. Därefter ska vi sätta igång med att fixa köksdelen till kollo, montera ihop dagbädden och göra mysigt inomhus. Därefter ska vi sätta igång med att riva ner alla ruttna vindskivor och fönsterfoder och sist men inte minst, måla stugan.  

För att stilla mig lite har jag precis beställt en jättefin citrongul vaxduk med vita prickar på en bra hemsida www.stoffochstill.se


Tanken är att jag ska klä in köksbänken och hyllorna under med den. Nu ska jag bara klura ut vad jag ska ha för tyg till draperiet som ska hänga framför.


Kommentarer
Postat av: Magnus B

Oj! Det låter som att man inte ska "råka" gå förbi den här helgen...

Lycka till och hoppas det blir fint! (Kommer gärna på inspektion nån annan dag dock.)

2010-06-04 @ 07:56:16
Postat av: Dominicfride

Thank you for the informative website

2011-10-18 @ 06:48:18
URL: http://dominicfride.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0