Var är kameran?

Har haft en jättebra midsommar. En jättebra midsommardag och en riktigt skön ledig söndag. Dock vet jag inte vart vår kamera är. Sist jag såg den var på midsommarafton.

Jag vill lägga upp bilder från en trevlig midsommar, men hur ska jag kunna göra det när jag inte vet vart kameran är.


Imorgon startar min sista jobbvecka innan jag går på 4:a veckors semester. Ska bli helt ok att jobba och jag känner hur jag ska jobba undan alla surdegar denna vecka. Sedan på fredag ska jag korka upp rötjutet och bara njuta.

Förresten, nästa helg ska vi till Stockholm och hälsa på fam. Lindqvist. Är sugen på att hitta på något och undrar om ni har några bra tips på något kul man kan göra. Å kom ihåg tips på bra shopping, mysiga restauranger och nattklubbar tas ej emot. Nej det ska vara baaaarnvänliga saker, sådant som Ture 1,5 år, Sten 6 år och Svea snart 5 år, kommer att uppskatta. Jag gillar allt som gör att ungarna är nöjda och att jag och Anna kan få PRATA i lugn och ro!


Kommentarer
Postat av: Sara W

Junibacken

2010-06-28 @ 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0