Jag lovar, jag tänker sitta bänkad framför tv:n hela dagen!

Kanske inte helt politiskt korrekt, men oj vad jag ser fram mot morgondagens bröllop! Eftersom man är näst intill jämngammal med Victoria så känns det som om man har vuxit upp tillsammans med henne. Okey, en överdrift men ni fattar säkert vad jag menar.

Hoppas nu bara att "dom" inte har gjort Victoria för tantig med en enkel klänning, klassisk brudbukett med röda rosor, stram håruppsättning och någon ful tiara.
Nej hoppas vi får se en vacker romantisk klänning med någon kvinnlig frisyr, gärna utsläppt, och en stor brudbukett.



 
Jag önskar så att jag hade haft lite framförhållning och bjudit hit lite kompisar på rosé och chokladpraliner från cloettas bröllopskollektion.

Förresten, det kanske inte är för sent! Någon som är sugen på att bänka sig framför tv:n så kom hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0