sämsta dagen är helt klart tisdag...

håller ni inte med?!

På måndagen är man laddad, för det är ju trots allt den dagen alla stånkar mest över. Själv har jag inga problem med måndagar. Sen smyger tisdagen sig på och den är enligt mig den mest menlösa dagen....den är liksom bara fortfarande början av veckan å inget mer.

För er som inte kan veckodagarna kan jag berätta att sedan kommer onsdagen ;-), och då känns det som om veckan börjar ordna upp sig.
Därefter är det torsdag och jag då har ju faktiskt  fredag redan imorgon och allt känns på en gång lite mysigare....

Just denna vecka känns nedräkningen extra påtaglig....nästa vecka är det nämligen semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0